zaterdag 5 december 2009

Zomers avontuur (I)

Omdat het zomer is en de temperaturen hoog oplopen besluit ik mijn hardlooprondje op zondag heel vroeg te gaan doen. Al voor zes uur ben ik op pad in de relatieve koelte van de ochtend. Terwijl de opkomende zon de hemel rood kleurt, draaf ik over het geasfalteerde fietspad dwars door de bossen, luisterend naar het drukke gekwetter van de vogels. Dat is niet het enige geluid wat ik ontwaar; achter mij komt langzaam een gegiechel dichterbij. Willekeurig kijk ik om. Twee meiden, die blijkbaar veel plezier hebben, komen slingerend op hun fietsen dichterbij. Hun plezier werkt aanstekelijk en als ze me langzaam voorbij komen, wens ik ze glimlachend een goedemorgen toe. Proestent groeten ze me terug en blijven een beetje voor me rijden.

"Dat doe je niet, Annette!", schreeuwt een van de twee uit en barst vervolgens in een hilarisch lachen uit.
De ander, die dus blijkbaar Annette heet, draait zich om en roept me toe: "Eeehh, meneer, zij wil seks met u!" en ook dit wordt weer gevolgd door een gillend gelach. Ik reageer vrolijk door "Okay" te roepen, wat weer een lachsalvo te weeg brengt. Meteen snijdt Annette het andere meisje de weg af en knijpt in haar remmen, zodat ze allebei stilstaan en ook mij de weg dusdanig versperren, dat ik ook moet stoppen. De pret van de twee meiden is aanstekelijk en lachend vraag ik ze waarom ze zo vroeg op de zondagochtend op pad zijn. "Zeker niet voor de eerste mis naar de kerk", grap ik er nog achteraan. "Vroeg???", schatert Annette, "wij komen net terug van het stappen!"

En dan komt het eruit, steeds onderbroken door gegiechel en schaterlach, dat ze met twee knullen naar hun huis zijn geweest om "een potje te neuken", maar dat die gasten zo zat waren, dat die op de bank al in slaap waren gevallen. "en nou zijn we nog zo geil als boter ... en ik zei tegen Annette, dat ik de eerste de beste man die ik tegen kom, ga bespringen", gilt de andere en slaat letterlijk dubbel van het lachen. Anette trekt haar weer overeind en rukt het t-shirt van haar vriendin omhoog: "heeft Sas geen lekkere tieten!?!" vraagt ze me spottend. Snel trekt Saskia (haar naam, zoals ik er later achter zal komen) het shirt weer naar beneden. Maar niet snel genoeg, zodat ik kan zien, dat ze geen bh draagt en haar flinke borsten getooid zijn met grote roze tepels.

De twee meiden zijn fysiek nogal verschillend. Saskia is een beetje mollig, heeft lang donkerblond stijl haar en is gekleed in een spijkerbroek, die nauwelijks haar kont kan omsluiten, en een t-shirt, waaronder flinke borsten zich vrijelijk bewegen, gezien het feit dat ze geen bh aan heeft. Annette is slank, heeft een bril op en heeft kort donker haar. Ze draagt een witte broek met een rood-wit geruit hoog dichtgeknoopt bloesje erop.

In eerste instantie weet ik niet goed wat ik met situatie aan moet. De vrolijke sfeer geeft me wel de mogelijkheid om te reageren op de flash van Saskias borsten. "Die mogen er best zijn!", antwoord ik lachend en terwijl ik naar mijn handen kijk opper ik "ik denk wel dat ze hier inpassen". Gevolg: weer een giechel van jewelste en Annette duwt Saskia tegen me op. "Probeer het maar ...". Ik breng mijn handen omhoog en betast de zachte borsten van Saskia. Als ik de tepels met mijn duimen beroer worden ze hard. Saskia kreunt goedkeurend. Ik duw haar truitje omhoog en begin beurtelings aan de stijve knopjes te zuigen. Terwijl ik met haar bezig ben, begint ze over mijn kruis te strelen. Mijn lul reageert onmiddellijk en begint op te zwellen."Eh, we kunnen hier niet midden op de pad blijven staan", onderbreekt Annette ons. "Een eindje verder is een zijweggetje, laten we daar heen gaan". Aldus geschiedde; Saskia en ik laten elkaar los en we gaan op pad. Na een paar minuten staan we in het zijweggetje bij een groot ijzeren hek.

Wordt vervolgd ...

(c) Boboosverhalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten