zaterdag 5 december 2009

Zomers avontuur (II)

Saskia gaat met haar rug tegen het hek aan staan en hangt wat achterover. Uitnodigend steekt ze haar bekken naar voren. Ik ga voor haar staan en druk mijn mond op de hare. Mijn tong wringt zich naar binnen. We zoeken de juiste positie voor onze neuzen; links, nee rechts, toch maar links. Terwijl onze tongen om beurten in haar mond en de mijne dansen, streel ik met mijn hand over Sakias dijen. De tongzoen wordt heviger. Ik schiet met beide handen onder haar shirt en masseer de weelderige borsten. Annette is achter me komen staan, slaat haar armen om me heen en drukt haar lijf tegen me aan. Ze begint de broek van Saskia los te knopen. Zodra er speelruimte is gemaakt door Annette, glijd ik met één hand de string in en friemel met mijn vingers op zoek naar haar gleuf. Saskia probeert de broek van Annette verder naar beneden te duwen en prikt daarbij met haar harde tepels in mijn rug. Als haar broek half op haar knieën zit, heeft mijn hand vrij spel tussen de benen van Saskia en ik begin met haar natte poesje te spelen. Intussen is Annette naast me komen staan en sabbelt aan een van de borsten van Annette, die met een zware adem genoegzaam de behandeling ondergaat. Ik voel een hand in mijn sportbroekje gaan (ik weet niet van wie die is), mijn harde lul omsluiten en begint zachtjes te trekken. Het blijkt de hand van Annette te zijn. Ik draai me naar haar toe en begin met haar te zoenen en blijf onverminderd Saskia vingeren. Ik begin het bloesje van Annette los te knopen. Ze buigt zich echter weg, laat mijn lul los en begint met de tieten van haar vriendin te spelen. Die gooit haar hoofd in haar nek en roept kermend uit: "ik wil neu-euken".

Alsof het een commando is, laten we elkaar alledrie los. Ik stroop mijn broekje naar beneden en breng mijn neukgereedschap in stelling.
"Hoho", roept Annette, "niet zonder bescherming!"
"Ik heb niks bij", verontschuldig ik me.
"Maar wij wel. Een geile meid is altijd op onverwachte seks voorbereid", giebert Annette en ze rommelt in haar tas om zegevierend een condoom te voorschijn te toveren. Ze scheurt de verpakking open, kijkt wat de binnenkant is en plaatst zonder aarzelen het rubber op mijn eikel om het vervolgens af te stropen. Ze drukt een natte zoen op mijn mond en zegt "geef haar van katoen!"
Ik doe een stap in de richting van Saskia en vraag haar om te draaien. "Nee", zegt ze resoluut, "ik moet hem van voren hebben", waarop ze uit haar broek stapt en op haar rug in het gras gaat liggen. Ze spreid haar benen en ik kniel ertussen. Ik bevochtig het condoom, ga voorover hangen en richt mijn knots op haar gleuf. Met twee handen stuurt ze mijn lul naar de opening en ik druk mijn pik in het hete opgewonden lichaam. Het duurt een paar wippen voordat ik goed in en uit kan glijden, maar dan is er ook geen houden meer aan. Wild schokkend met haar bekken jaagt Saskia me op. Ik kijk even opzij en Saskia volgt mijn blik. Annette zit geknield naast ons, heeft één hand in haar broek en vingert zich. Ik probeer haar aan te raken, maar Saskia heeft me in een dusdanige greep, dat het me niet lukt. Ik wil graag haar borsten voelen. "Oh god, ik ga komen", zucht Saskia ineens en verkrampt zich om haar hoogtepunt door haar hele lichaam te kunnen voelen. Ze schokt nog een paar keer na en verslapt, zodat ik stop met neuken. Ik trek me uit haar terug en zit op mijn knieën. Mijn pik wijst fier omhoog, klaar voor het volgende karwei: Annette. Ik kijk haar aan en ze schudt lachend haar hoofd: "nee, ik niet vandaag, maar ik wil je wel zien spuiten!" Ze pakt mijn lul, rukt het condoom eraf en begint me af te trekken. "Laat me je tieten voelen", grom ik nauwelijks verstaanbaar en steek mijn handen in haar bloes. Deze keer laat ze me mijn gang gaan en ik betast de kleine stevige borsten. De tepels zijn keihard en ik rol ze tussen mijn vingers. Dan voel ik dat ik ga klaarkomen. Ik kijk in de geile blik van Annette en ga achterover hangen. Annette trekt nog één keer de huid van mijn pik helemaal naar achteren en de twee meiden kijken gespannen naar het topje van mijn lul, waar meteen een kwakje zaad uit opwelt gevolgd door een straal sperma die als een fontein de lucht in schiet. Er volgen nog drie stralen, steeds kleiner en steeds minder krachtig. Terwijl ik hijgend achterover hang melkt Annette de laatste druppels uit mijn staaf. Een paar momenten komen we tot rust en dan staan we op en beginnen onze kleren weer aan te trekken en op orde te brengen. We zoenen elkaar ter afscheid . De meiden fietsen terug naar het pad en ik volg het ingeslagen pad verder het bos in.

Nog vaak neem ik de plek waar dit alles gebeurd is, op in mijn looproute. De glimmende verpakking van het condoom voor het ijzeren hek tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht.

(c) Boboosverhalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten