zaterdag 10 oktober 2009

Cindy en Denise (I)

De vriendinnen Cindy en Denise kennen elkaar al sinds de lagere school. Samen zijn ze ook naar de MAVO geweest en je kunt wel zeggen dat het hartsvriendinnen zijn. Zowel geestelijk als lichamelijk zijn ze van meisje naar vrouw gegroeid en volwassen geworden. Ze hebben veel steun aan elkaar gehad en nog steeds. Cindy is al een paar jaar heel erg gelukkig getrouwd, Denise al jaren gelukkig vrijgezel. Een paar maanden geleden moest Cindy's man Daan een paar weken naar zijn ouders thuis om te helpen met de verbouwing. Die wonen aan de andere kant van Nederland, dus was het beter als hij daar overbleef. Cindy kon niet mee, want ze moest gewoon werken. Wel is ze er in het weekend heen geweest. Ze had Denise gevraagd om een paar nachten bij haar te komen slapen, wat ze ook gedaan heeft, want het leek haar gezellig om lekker te kunnen bijpraten. Want zo vaak als vroeger zien ze elkaar niet meer.

Het was dinsdag avond en Denise belde tegen zeven uur aan bij Cindy. Ze deed open, liet Denise binnen en ze omhelsden elkaar innig gepaard gaande met de gebruikelijke kussen op elkaars beide wangen. Het hele huis geurde naar eten en Denise verheugde zich al op het lekkers wat Cindy klaargemaakt had, want koken kan ze. In de woonkamer was de tafel al keurig gedekt. "Ga zitten en schenk jij de wijn even in, Denise?", zei ze, "dan duik ik nog even de keuken in". Denise had de grote bolle glazen net ingeschonken of Cindy kwam binnen met een dampende schotel lasagna, het favoriete gerecht van Cindy. Ze aten, dronken en praatten en de avond ging snel voorbij. Omdat ze allebei weer vroeg op moesten om te werken, gingen ze op tijd naar bed. Omdat Daan nu niet thuis was, had Cindy Denise gevraagd bij haar in bed te komen slapen.

Cindy had Denise eerst in de badkamer gelaten en toen ze klaar was, nestelde ze zich in het grote bed. Even later schoof Cindy onder het dekbed. "Ik ga nog even mijn mannetje bellen", zei ze en pakte de telefoon. Ze kreeg haar schoonvader aan de lijn en ze vroeg of ze al opgeschoten waren. Even werd er over en weer gesproken en daarna kreeg ze haar Daan aan de lijn. Er ontspon zich het volgende gesprek:

"Hoi lieffie, lig je ook al in bed? ... Ja, ik ook; het is zo koud zonder jou .... nee, Denise komt morgen pas ....".

Denise keek Cindy met grote ogen aan en ze straalde van ondeugd. "Wat zou ze van plan zijn?", vroeg Denise zich af.

"Tja, als je hier was ... ", ging ze verder, "wat zou je dan met me doen? ... hmmm, ja," kreunde ze en draaide haar hoofd naar Denise toe en knipoogde.

“Ja, ik ben helemaal bloot … schat, je weet toch dat als ik je stem maar hoor al harde puntjes krijg? … ik wou dat je eraan kon zuigen, lieverd … (giechelend:) wat groeit er dan bij jou? … oooohhh, ja, ik streel nu over mijn slipje … (kirrend;) ik weet niet of ik al nat ben … ik denk het wel … zal ik hem maar uittrekken?”

Cindy duwde nu haar bekken omhoog en Denise voelde onder de dekens dat ze met één hand haar slipje afstroopte. Ze keek Denise met haar ondeugende blik aan, die Denise zo goed kende. Ze kennen elkaar immers door en door. Samen waren ze door de puberteit gerold en hun seksualiteit ontwikkeld. Samen hadden ze het masturberen ontdekt en deden dat ook wel in elkaars bijzijn. Alleen echte seks met elkaar hebben ze nog nooit gehad; ze hebben ook zelfs niet met elkaar getongd, daar zijn ze te hetero voor.

“Ik heb hem uit, schatje, … jaaaaa, zo nat, ik steek er nu een vinger in … “ ging het gesprek verder. Nu kreeg Denise ook tintelingen in haar onderbuik en aangemoedigd door de blik in Cindy’s ogen, deed ze haar string opzij en beroerde haar kutje. Ze bleven elkaar diep in de ogen kijken.

“Oh, ik wil je lul voelen … ja, stop hem er maar in … ohhhh, wat zaaalig … oh, schat, pompen maar … harder … harder … dieper … harder “ op het ritme van haar woorden schokte Cindy met haar bekken op en neer en sloeg haar benen weid uit elkaar en dan weer bijeen. Ondertussen wreef Denise over haar natte poesje en liet haar duim over haar klitje strijken.

“Ja, Daan, neuk me … neuk me … hmmmm, ik wil je zaaaaaadddddd … “was het laatste voor ze schokkend haar orgasme kreeg. Denise kneep tegelijk haar benen dicht en kwam ook; met dezelfde kracht perste ze haar lippen op elkaar om geen geluid te maken, dat maakte het extra opwindend.

“Ben je ook klaar? … Ja, heerlijk, lieverd … waar heb je het in gespoten? … laat hem vannacht maar drogen en doe hem morgen maar bij je vuile goed, dan was ik het wel mee uit als je weer thuis bent … ja, truste … ik ook heel veel van jou … ik jou ook … wacht maar tot je weer thuis bent … kussssssss”.
Cindy drukte de telefoon uit en graaide onder de dekens naar haar broekje. Giechelend keken ze elkaar aan. “Dat was lekker”, zuchtte Denise. “Ja”, vulde Cindy aan, “en Daan is toch ook zo’n lieverd. Weet je, Denise, ik heb er wel eens vaker aan gedacht, maar er eigenlijk nooit over durven beginnen. Zou je niet eens samen met mij Daan willen verwennen?” Ondanks ze nauwelijks schroom hebben voor elkaar zag Denise Cindy blozen.
“Jeetje, Cin, je bedoelt een trio?”
“Euh, ja, ik denk dat Daan helemaal uit zijn dak zal gaan: hij met twee vrouwen”, giechelde ze met die kinderlijke blik in haar ogen, waarmee ze iedereen wist in te pakken.
“Ja, dat is goed dan; maar hoe wil je dat dan doen?”. Ze legde Denise haar plannetje uit, waarna ze dicht tegen elkaar aangedrukt in slaap vielen

Wordt vervolgd ...

(c) Boboosverhalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten